Handelsbetingelser

Generel information om vores Handelsbetingelser

Denne hjemmeside ejes af:

Hideaway Vingård
v/ Karin Hvidtfeldt
Storemosevej 18
4944 Fejø
CVR: 28431953
Telefon: +45 24634745
E-mail: karin@hideaway.dk

Betaling

Hos Hideaway Vingård modtages betaling med:

  • Dankort/VISA-Dankort
  • VISA
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • JCB
  • Mobilepay

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i (DKK) danske kroner og er incl. moms.

Hideaway Vingård benytter en godkendt betalingsserver, som krypterer alle kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Børn under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle hos Hideaway Vingård. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra dine forældre.

Ordrebekræftelse

Når vi har modtaget din bestilling, vil du modtage en e-mail som bekræfter din ordre.

Ordrebekræftelsen indeholder bl.a. dit ordrenummer og den samlede pris. Bemærk venligst at ordrebekræftelsen kun er en bekræftelse på, at ordren er modtaget hos Hideaway Vingård.

Når vi har pakket din ordre og afsendt den, modtager du en mail om at ordren er afsendt.

Først ved afsendelse af ordren trækkes pengene på din konto.

Gavekort

Gavekort har den pålydende værdi der fremgår af kortet og kan kun benyttes til det beskrevne indhold.

Hvert gavekort indeholder en unik gavekortkode. Dvs. KUN indehaveren af gavekortet, kan indløse det.

Gavekortet er et ihændehaverbevis, hvilket betyder, at det ikke erstattes hvis det mistes.

Gavekort er gyldigt i 2 år fra udstedelsen, og kan ikke omveksles til kontanter.

Ved ankomst til vingården skal gavekortindehaveren aflevere sit gyldige gavekort og kan benytte det.

Overnatning i hytterne skal aftales/bookes på forhånd. Det er ikke muligt at dukke op på dagen uden en forudgående booking, da hytterne er ofte fuldbooket.

Vi kan ikke tage ansvar for manglende pladser til frokost og på rundvisninger, hvis gavekort indehaveren ikke har booket på forhånd. 

Levering

Hideaway Vingård sender pakker med GLS til privatadresser, pakkeshops og erhversadresser.

Dine køb pakkes og sendes inden for fem hverdage. Vi indsamler ordrer gennem ugen og sender de ugentlige ordrer hver mandag. Medmindre andet er aftalt.

Skulle der, mod forventning, opleves en længere leveringstid end den oplyste, kontakter vi dig pr. mail eller telefon og oplyser dig herom.

Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre mere om leveringstiden på en bestilling.

Levringsforsinkelser

Hideaway Vingård er ikke ansvarlig for forsinkelser fra vores transportører. Vi er til enhver tid underlagt gældende love og regler om produktansvar i Danmark og EU.

Returvarer

Når du handler hos Hideaway Vingård har du altid 14-dages fortrydelsesret efter gældende regler.

Opdager du defekter og/eller skader på dine varer, bedes du kontakte Hideaway Vingård på tlf. +45 24634745 med det samme.

Returnering af varer skal altid foregår efter forudgående aftale med Hideaway Vingård.

Returnering af mad & drikkevarer

Jvf. Forbrugeraftaleloven, kapitel 3, afsnit 5, afsnit 3, punkt 4, hvori der står, at mad & drikkevarer ikke er omfattet af ret til at returnere – er det ikke er muligt at returnere en vinlevering uden forudgående aftale.

Ønskes en bestilling returneret, skal Hideaway Vingård kontaktes på enten mail karin@hideaway.dk eller på tlf. +45-24634745

Returvarer sendes til: Hideaway Vingård, Storemosevej 18, 4944 Fejø.

Vær opmærksom på, at returpakker skal sendes retur med omdeling. Vi modtager IKKE returpakker sendt UDEN omdeling samt pakker sendt med DAO. Der modtages ej heller pakker sendt på efterkrav.

Vi anbefaler at du altid sender din returpakke med tracking og gemmer din postkvittering.

Du har selv ansvaret og omkostningerne ved returnering.

Returneringsudgifter bliver IKKE refunderet.

Reklamationsret

Du er berettiget 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder ved fejl og/eller mangler.

Det er dog en forudsætning, at disse fejl/mangler ikke er opstået som følge af forkert brug eller opbevaring af vinen eller anden skadelig adfærd, der har forårsaget fejlen.

Du skal fejlmelde dit vinkøb inden for rimelig tid, efter at du har fundet manglen.

Hvis du fejlmelder inden for 2 måneder, betragtes klagen altid som rettidig. Hvis kravet er berettiget, vil vi selvfølgelig godtgøre dine (rimelige) forsendelsesomkostninger.

Bemærk – Er der tale om propsyge, skal prop og vin returneres, for at vi kan vurdere fejlen.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter køb.

Fra fortrydelsen er anmeldt skal varen været returneret indenfor 8 dage.

Fortrydelsesanmeldelsen skal fremsendes på: karin@Hideaway.dk

I anmeldelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Klager

En klage kan indgives til:
Nævnenes Hus
Klageportalen for Nævnenes Hus.

Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

Translate »
0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomTilbage til shoppen